39,8 graders feber

Idag ringde dagis och sa att Fabian hade feber när han vaknade efter middagssovningen, så det blev till att hämta honom tidigare idag. Mamma lilla kille!

I natt var första natten som Fabian sov utan blöja. Det skedde en halv olycka på morgonen, men annars var han torr hela natten. Gud va fort han växer!! Jag hinner inte med! I morgon står du säkert på garageuppfarten och trimmar moppen och visslar efter tjejer som går förbi.. NEJ! Inte än på ett tag hoppas jag!

Igår blev det en promenad på ca 5 km.. Känns i kroppen vill jag lova. Gick faktiskt upp och ner för halva snickarbacken 2 ggr i hopp om att bli igångsatt. Men det gjorde jag i onödan verkar det som.. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Matilda Bakar | Fotograferar

Hoppas lillkillen blir piggare snart! Inte roligt alls när ens små älsklingar är sjuka :(

Kram / Matilda

2010-08-24 @ 20:03:14
URL: http://matilda.arningsmark2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0