Blåbär och vinbär

Japps, Det tänkte jag ägna mig åt idag- bärplockning. Inte supermycket hade jag tänkt mig, det pallar nog inte min kropp. Men så det räcker att ha på våfflorna i em och i sockerkakorna jag tänkte baka idag. Har tänkt länge att jag ska baka något, men inte fått baken ur vagnen och gjort det.

Nu är det tungt att vara med barn.. Grinar för ingenting, har noll tålamod, ont överallt, Peters parfym mår jag illa av mm. Ni vet sånt där smått som bli stort?
Tur att det bara är 6 veckor kvar till BF. Förhoppningsvis går bebis i Fabians fotspår och kommer lite tidigare, men vill inte hoppas allt för mycket så väntan blir längre...


Mina älsklingar
Längtar tills i morgon, då ska Fabian sova hos mamma och pappa. Skönt för både honom och oss.
Det blir vår sista egentid innan bebislandning och Fabian slipper sina tjatiga föräldrar ett tag.. ;)

/Emilia

Kommentarer
Postat av: Matilda bakar | Fotograferar

Den där egentiden betyder så mycket! Inte för att man inte vill vara med sina barn, absolut inte så jag menar men... man laddar om, får sakna varandra från bägge hållen och är som en ny förälder när man träffar sin lilla älskling igen. Viktiga saker det där :0)

Tuffa veckor kvar men... den som väntar på nå´gott :)

/Kram

2010-08-09 @ 11:03:06
URL: http://matilda.arningsmark2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0