En bra dag

Känner nu att gårdagens inlägg lät nog värre än vad det var. Vilket är skönt. Jag är ju självklart superglad att han faktiskt hellre vill ha kalsonger än blöja nu och han är duktig att gå på pottan också. Han kan ju inte vända på en femöring och bli blöjfri på några dagar direkt.. Aja, nog om detta. Vissa dagar är sämre än andra, så är det bara!

Har nyss kommit hem från mamma och pappa. Vi fick mat där. Massa musig "plock-mat" som vi så fint kallade det. Potatis, köttbullar, burkskinka, räkor, ölkorv, räkröra, gurka, tomat mm. TACK!

I förmiddags tog familjen Jansson en promenad i gravid-takt till Snickarbacken, där herrn i huset, dvs Peter, löpte upp och ned för halva backen 5 ggr. Var sugen att traska upp en vända jag med, men en vecka till får jag nog hålla mig.. ;)

Babyboom i släkten nu förresten. I midsommras fick Peters bror och hans fru en liten tjej, nu i veckan fick hans morbror och hans fru en liten tös och idag fick hans kusin en pojke. Snart är det vår tur!!

 Mammas lilla linslus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0