"Schhh! Pappa soser!"

Ja, det var precis det min yrvakna lille son kom och sa till mig när jag satt och nynnade med i musiken vid datorn igår kväll. Barn är väl underbara?!
Just nu är Fabian inne i en sån underbar period. Han snackar på som bara den, men det är nog bara jag och Peter som förstår vad han säger. Och det är nya ord och uttryck som kommer varje dag.
Igår satt jag och grät enbart för att jag var trött så kommer lillprinsen med sin allra lenaste lilla röst: "Mamma... Duu.." Det är ju precis så vi säger när han ramlar eller liknande. "Duu.. Kom till mamma"

Mammas älskade PRINS <3

Kommentarer
Postat av: Matilda Bakar | Fotograferar

Ja, barn ÄR underbara :0)

man kan inte annat än ÄLSKA dem!!!!

2010-08-04 @ 23:26:41
URL: http://matilda.arningsmark2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0