Sjunkit?

Nu tror jag verkligen att bebis har sjunkit ner i magen. Jag har ju sovit på soffan den senaste veckan för att det har varit bättre lutning att ligga i så att jag har kunnat andas lättare. Men i natt sov jag hela natten (förutom ca 5 vändor till toaletten) i min säng! På bara EN kudde dessutom! Vilken lyx det kändes som! Vaknade en gång tillockmed och låg på rygg! När gjorde jag det senast?! (vände mig direkt såklart eftersom jag inte bör ligga på rygg)

Går in i vecka 37 (36+0) på onsdag och Fabbe föddes ju i vecka 36+3... Så mot min vilja har ju denna längtan kommit redan nu.. Bara för det så går jag väl över tiden 2 veckor.. Nä, det tänkte jag minsann inte göra!


Mammas kille 5 dagar gammal, ligger och "solar" på BB-Västerås

Kommentarer
Postat av: Heléne

Förstår att du längtar nu! Hoppas den lill* följer storebrors goda exempel och kommer om en vecka eller så.

2010-08-16 @ 12:11:52
Postat av: Emilia

SV Heléne: Ja, det hoppas jag med. =)

2010-08-16 @ 13:46:08
URL: http://emiliamjansson.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag lovar att den kommer på lördag bara för att den inte "får" det just då=)

2010-08-16 @ 15:30:41
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0