Jag kom ihåg!!

Att jag skulle uppdatera bloggen idag också!

Det var ju Manfreds längd och vikt jag skulle dela med mig av.
6680 gram 
60 cm (detta tar jag med en nypa salt som vanligt då det brukar krävas minst en ommätning)

Blev faktiskt lite orolig att han går upp lite för mycket i vikt men både läkaren och sköterskan sa att det var inte alls någon fara med det och det ger med sig sen när han börjar krypa/stå/gå.
Mammas älskade lill-prins.

Så tråkigt att dom inte har någon 2,5 årskontroll i Sura. Vet ju att Fabian väger ca 14 kilo och är nånstans 90-92 cm lång.
Mammas älskade stor-prins!


Fick läxa igår. Ska börja träna ett par i veckan så jag får lite egentid och ny energi. Körde Zumba idag. *tummen upp*


Kommentarer
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Stora killen :)

Försöka skriva oftare, skoj att läsa.

2010-11-17 @ 20:57:24
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0