Mjaha..

Var det bara ett nytt inlägg som krävdes? Nu kan jag gå in på bloggen igen.. :S
Har försökt hela veckan men det har bara varit helt vitt fast det stått att det laddar klart..

Veckan i korthet då.
Måndag: Lämning på dagis. Kaffe och prat med Elin hemma hos mig.
Tisdag: Samma sak fast kaffet intogs idag hos Elin. Hälsade på hos mamma och pappa efter dagishämtningen.
Onsdag: Till ögondoktorn med Fabian. Inga glasögon nu. Återbesök om 3 mån igen för att se om han kan se. Skelningen lägger vi åt sidan nu.
Bilen pajjade.. (Lagat nu, tack och lov)
Torsdag: Öppna förskolan på förmiddagen. Trolldegen är favorit hos Fabian. Lek med Ronja på em. Fabian fick en tomterock av Ronja som han ÄLSKAR så idag har jag haft en liten tomte här hemma som gått runt och önskat "god Jul" 
Smakade Marabous nya "Vinter Vit". Gillar inte vi choklad så värst men denna hade en liten gnutta vanilj. Det gick hem hos mig.

I morgon har vi inget planerat på dagen. På kvällen kommer Lina och Lars och äter lite.

Fabian har för övrigt lärt sig säga LINA och LARS. Tidigare var det Nina och Schas.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu är det bara sjömansbiff han måste träna på=)

2010-11-27 @ 12:00:58
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Björkman

Haha! "Schas" :D Älska ungar.

2010-12-03 @ 02:32:37
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0