Nu igen...

Det var då självaste va dålig jag var på att blogga. Men men, jag skyller på att jag har två underbar gosegrisar att ta hand om och leka med. ;)

Ja, lite uppdatering då:
- Manfred har blivit två månader. Hur nu det kan komma sig, han föddes ju förra veckan, eller?
- Fabian har varit utan napp i 2 veckor nu. Napparna ska ju självklart ges till tomten. Vår stora kille!
- Badrummet har fått sig ett litet lyft. I love IKEA.
- Vi har bestämt mellannamn till Manfred. Bror Ivar Manfred blev det.

Kommande:
- Peter och jag åker på kryssning i början av december. Love.
- Om 1½ vecka är det första advent. Då blir det promenad och titta på alla dessa utebelysningar. både vackra och mindre vackra..
- I morgon (17:e) ska Manfred på läkarbesök. Två månaderskontrollen.

Well well. Ska försöka att uppdatera redan i morgon så jag kan skriva vad lilleman väger och mäter. Spännande. Det skiljer ju så mycket på bröderna Jansson. Men det är ju inte så konstigt när det skiljde 1,2 kilo redan vid födseln.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ska påminna sig om att blogga :)

2010-11-16 @ 20:50:06
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0