Bortglömd

Just ja, jag hade ju en blogg också!
Livet blir ju inte detsamma när det kommer en till liten familjemedlem som kräver sin lilla tid.
Bloggen försvann från mitt minne tror jag.. =) Vi tar nya tag nu!

Allt går som smort nu med Fabian och Manfred och alla deras tider. Huvudet är fullt av tankar som "Manfred åt nu, då ska han äta då igen, Har Fabian kissat något sedan i morse?, Vad ska vi äta idag? Men varför är Manne ledsen nu? Jaha nappen, Nu är klockan tjugo i, dags att klä på kottarna.."

Hej och hå, det går verkligen i ett! Vad gjorde man innan man fick barn?!

Fabian är superbra med Manfred. Vill gärna hjälpa till att mata. Pussar och gosar hela tiden och "ger" honom saker osv. Men han förstår inte varför inte Manne äter fiskpinnar när vi gör det. ;)

Fabians reaktion på att få ett syskon är väl att trotsa mamma och pappa.. Och det förstår jag. Är man van vid att få 100 % uppmärksamhet från både mamma och pappa jämt och ständigt så är det väl inte så kul att helt plötsligt få lov att dela med sig.
Nu har det gått en månad och det börjar avta. Hoppas att det slutar snart. Jag känner inte igen honom när han börjar. Och börjar han så fortsätter jag. Tills båda grinar. Sen är det bra. "Nu jalla" (Nu är vi snälla).
Han är ju världens goaste unge i vanliga fall. <3

Jag börjar få rejäl träningsabstinens!! Peter tränar 3-4 gånger i veckan och jag sitter hemma i soffan och det bara kryper under skinnet på mig!! Vill börja med boxningen igen!! Det avr ju inte i förrigår som svetten rann längs kroppen av utmattning. Nu rinner svetten bara för att jag har världens sämsta kondis!
Vill gå ner i vikt och bli av med degmagen också. ca 7 kilo borde jag gå ner. Men men. Får ta tag i promenaderna. Skulle ju gå när Fabian är på dagis men förkyldning och ögoninflamation har stoppat det. Men nästa vecka då! Då ska jag minsann fara runt längs Surahamamrs gator. =)

Well well... Nu säger klockan att jag ska gå och sova. Ska till make Up Store och ägna lite tid åt bara mig =)



/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0