Fredag

Väntar på att Fabian ska somna så jag kan ställa mig i duschen. Kan duscha när han är vaken också men då stressar jag bara igenom allt. Nu vill jag kunna stå ett par minuter och bara slappna av. Det är ju fredag trost allt. Sitter och är så tjusig med fötterna dränkta i lotion och plastpåsar över.. Snart har jag lenare fötter än Manfred!

Om en timme slutar Peter jobba. Då ska vi till stan och leta present till Maggan som fyller hela 60 år! Maggan är Peters pappas lådsasmoster eller nått sånt. Släkt på långt håll.

I kväll blir det (Som vanligt får jag nästan skriva) mat hos mamma och pappa. Inbakad fläskfilé och ungsrostade grönsker. MUMS! Får nog skryta med att mamma är nog bästa kocken världen.

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0