Fjortonde September

Dagen med stort D är här! Men det verkar som om det blir övertid denhär gången. Aja, den kommer när den känner för det. Även om jag har velat att den ska komma ut ett bra tag nu. Det roliga är borta... Nu är det bara krämpor och skit heela tiden och det har jag ingen lust att fortsätta ha.
Igår natt räknade jag antalet vändor till toan mellan 22.00 och 08.00. SJU stycken närmare bestämt. Usch och fy och blä!!
Men snaaart är du här lilla skrutt!
Vad är du för en?
Pojke eller flicka? Är du lik mamma, pappa, storebror eller är du bara lik dig själv?


Fabian, vill du ha mer mjölk?
"Nej, ba kack" (Nej, bra tack)

UNDERBARA UNGE!!!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Hoppas den lill* tittar ut redan idag! Och apropå mjölkkommentaren så kan du vänta dig mer komplicerad artighet i framtiden:



Jag: Vill du ha mer mjölk F?

F: Ja tack, om du häller upp för jag så väldigt ont i min arm efter att ha lyft gaffeln så många gånger. Eller så kan du mata mig så kan jag hälla upp mjölken själv!

2010-09-14 @ 08:01:25
Postat av: Matilda Bakar | Fotograferar

Jag är uppdaterad på Linas blogg... ;)

JÄTTEGRATTIS TILL ER LILLA SON!

Hoppas allt gått bra & att ni mår bra hela familjen.

/Kram

2010-09-15 @ 22:09:56
URL: http://matilda.arningsmark2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0