Min älskade garderob!

Ååååh, va jag längtar efter dig!!
Tänk att få stå en morgon och byta kläder fram och tillbaka massor innan man kommer fram till vad som ska få vara på för dagen!
Nu är det bara: Hmm.. Vilket av dessa tre par byxor ska jag ha idag och ska vi köra grå, svart eller röd tröja?
Är så tråkig att jag varvar mellan tre likadana tröjor, bara färgen som skiljer. Det är det enda som sitter skönt nu. Tänker knappt på hur jag ser ut, bara det sitter skönt.
Men så snart bebis är ute så kan jag ha några fler plagg på mig och när vikten är som den brukar ska jag ju förhoppningsvis kunna ha allt som hänger där inne i min älskade garderob..!
Senast jag vägde mig hos BM hade jag gått upp 13,3 kg, gissar att det slutar på ca 15 kg upp och det är ju faktiskt inte så farligt mycket. Med Fabbe gick jag upp 11 kg, varav hela 9 (!!!) försvann direkt efter förlossningen.
Är i vecka 38+3 idag. Snart är du hos oss!!

Fabian är sjuk (igen). Feber, hostig, snorig och rosslig i bröstet. Aptiten hans försvinner ju på en gång när han blir sjuk, så två isglassar och lite jordgubbar är vad han ätit idag. Tack och lov dricker han bra. Lilla hjärtat vårt.

 Killen "ler" åt kameran. Busen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0